Dö innan livet ens börjat

Here comes the ösregn, precis när jag tänkte gå ut ju!
Funderar på att åka till Rusta och köpa billig Alcogel för 29 spänn, men jag vet inte ja...
Förresten så är nästan alltid deras erbjudanden slut innan bladet ens har kommit in igenom min brevlåda =/

Borde, måste verkligen göra något åt min satans onda nacke/axlar, men jag vet inte vad?!?
Det där vidrigt onda och spända är ju alltid där mer eller mindre och har det blivit lite bättre av att jag gjort någon avspänningsövning eller andra typ av stretchövningar eller liknande så gör det snart lika ont igen ändå.
Det är så fucking jobbigt och frustrerande!!!

Är det enda som hjälper
mot allt egentligen att jag behöver förändra allt vad jag är, hela min livssituation, personlighet, tankar, känslor...ja allt......ja, jag tror det!
Dess tu svårare och tidsödande med andra ord.

Åhhhh vad jag är frustrerad över mig och mitt så kallade liv!
Jag vill inte dö innan jag ens har börjat leva, men risken känns tyvärr jäkligt stor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0