Addicted



Wuäää!
Jag är så jäkla fast i mitt kakträsk nu igen...en ask chocolate chip coocies om dagen är ovanan som gäller nästan varje dag nu...igen (ja det var så i början av sommaren med)
Fuck it!
Jag vill inte vara beroende av dessa kakor eller något annat heller för den delen, men det är så svåra att stå emot när dagen går mot sitt slut och allt bra känns mer och mer tungt och meningslöst för varje sekund som går.
I går gick jag åtminstone 3-4 kilometer samtidigt som jag åt upp alla kakor...fick i allafall inte ont i magen.
Jag vill inte vara så här onyttig
....och så blir man ju ful och åldras både in och utvärtes av en jäkla massa socker..
Det är inte rädslan för att bli fet som är grejen liksom....det blir jag inte ändå..
Hatar hatar verkligen detta och känner mig så fruktansvärt misslyckad som inte fixar att stå emot.
Hur ska jag klara av att återgå till det bättre igen?!?
Det vill säga att bara käka godis och kakor två dagar i veckan, onsdagar och fredag el lördag..
Jag klarade ju faktiskt det i typ två månader....fast det kändes jäkligt tungt...

 
Ahhhhh!

Trackback
RSS 2.0