Hundvalpar


Jag har mött två små jättesöta hundvalpar som jag klappat de senaste två dagarna, ni vet så där supermjukt ulliga i pälsen och näpna som små dockor.
Mera vaplar tack! =)
Fast egentligen gillar jag katter mer, det känns alltid som om jag vet mer var jag har dem.
Det sägs ju att katter är mer oberäkneliga, men jag håller faktiskt inte med.
Jag tycker i allafall att det är lättare att läsa av en katt, sen gillar jag att katter är mycket mer självständiga än vad hundar är.
Jag är nog mest en kattmänniska om jag måste välja, vad gillar du bäst då?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man kan vara både och! Det är jag.

2009-10-07 @ 23:39:56
Postat av: Sofia

Jag väntar på min lilla valp, en Basenji! Där har du nog en hund som skulle passa dig då också, dom är nämligen mer som katter :P Väldigt självständiga! :D

2009-10-08 @ 00:15:27
URL: http://somnaaldrignykter.blogg.se/
Postat av: Anonym

på natten eller dagen?

2009-10-08 @ 00:15:27
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0