Farligt och kärlek

Shit!
I går var jag verkligen inte smart.
Gasspisen stod på i 8 timmar när jag inte var hemma!!!
Med låga och en kastrull (tack och lov bara vatten...som givetvis var borta)
Tur tur tur att jag rengjorde min ingrodda spis nyligen, kunde ju lätt slått en gnista i något och tagit eld i hela huset annars.
Hemska tanke!
När jag var liten ville jag att vårat hus skulle brinna upp.
Jag vet, knäppt!
Men jag tyckte att vi bodde i ett så fult hus med så mycket gamla fula möbler och så.
Jag ville ha nya fina vita möbler och grejer på den tiden.
På den tiden var jag å andra sidan också "kär" i Nick Rhodes i Duran Duran.
Jag tyckte att han var sååå snygg!
 
Min brorsa som är sju år äldre än mig lyssnade mycket på dem och hade plancher på väggarna med bland annat dem på.
Jag var 9 år och hade en pärm där jag på insidan av pärmen hade skrivit: Nick Ros ;)
Kunde ju inte stava till hans namn..he he
Fast jag bad brorsan att skriva namnet bredvid med rätt stavning sen också.
Han var nog min första "kärlek"!
Vem var du kär i när du var liten då???
 
Nick Ros i mitten ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud, livsfarligt!! Jag har glömt kaffebryggaren en gång men det hände inte mer än att det stank bränt kaffe som tur var. Jag var kär i alla söta pojkar när jag var liten...bland annat den lille pojken i Baywatch, kommer inte ihåg vad han hette.

2009-10-12 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0