Puli puli rasta...

I kväll gillar jag Mariette....eller så är det för att jag gillar låten "Beacause the night" himla mycket?!?
(som förresten är skriven av Bruce Springsteen...hade jag ingen aning om)
Well, Mariette var i allafall inte tråkig och lika förutsägbar som vanligt..
På tal om henne och hennes rastahår så träffade jag en helcool vattenhund i dag med rastaflätor på huvudet..
Helt naturligt alltså!
Den var visst rätt unik för vattenhundar ser inte ut så annars.
Där emot hundrasen Puli är ett helt himla rastanystan...en sådan träffade jag på stan för några veckor sedan.
Så cool.
Hade jag varit en rastatjej och skaffat hund skulle jag definitivt skaffat en sådan =)






Vem är hund, vem är Mariette?!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0