Onda cirklar



Åhhhhgrrrr!
Alla dessa onda cirklar jag befinner mig i gör mig galen!
I dag är jag så jäkla irriterad och känner mig så äcklig...
Allt är så motigt olustigt och tungt (som för det mesta =/ )
Min skalle är en kaosröra, min lägenhet en röra...
Modemet var dött och gjorde mig ännu mer irriterad.
Sen fick jag tack och lov på det i genom att byta eluttag... tror det uttaget paja förut när en lampa rök =(
Borde gå ut nu, borde ha gjort det för länge sedan..
Mår ju bara ännu sämre av att vara inne och bara känna hur det kryper i mig så att jag önskar att jag kunde få krypa ur mitt skinn och slippa känna allt elände.

Det är så svårt att bryta onda cirklar

Dessutom är ätandet är verkligen skit just nu...
Oregelbundet som tusan och inte mycket mat, mest bara godis.
Det ger mig ännu mer ångest...
Men det känns så tungt och motigt att göra något åt det att det bara rullar på och ger mig ännu mer ångest och värdelöshetskänslor eftersom jag inte ens orkar fixa till det =/

Det är grått, blåsigt och regnigt ute....säkert är det ruggigt kallt också...
Som om det lockar mig att gå ut EGENTLIGEN!
Nej!
Men jag måste komma ut och lite i från mig själv.
Det finns inget som lockar där ute...
Men det finns inget som lockar här inne heller...
Det värsta är att det inte finns något som lockar NÅGONSTANS!


Ingenting Ingenting Ingenting........

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Du måste lära dig att mana fram positiva inre bilder, positiva tankar, det är ju där allt sitter, mellan öronen. Försök att förvandla förhinder till möjligheter, förluster till vinster, bli en optimist för en dag och ge pessimisten ledig,.en dag i taget blir snart veckor, månader, år,.då lockar allt. Ha "det",inre bilder. XOXO.

2009-11-15 @ 23:16:01
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0