Blodsnack


Nu blöder jag näsblod, så det är inte särskilt konstigt att jag tänker på blod...
Men jag tänker faktiskt ganska mycket på blod annars också..
Man kan nog säga att jag är lite fascinerad av blod.
Jag gillar att se blodet rinna ur min näsa ner på läpparna och färgar mina läppar otroligt vackert blodröda.
Det finns inga läppstift i världen som kan slå den fina nyansen.
Jag gillar bloddroppar på golvet också...
Där emot tycker jag att det är direkt obehagligt att se mitt eget blod när ett blodprov ska tas och plasrören sakta fylls på..
Jag kan inte ens se på längre...jag blir yr...
Det hade jag inga problem med förr...
Konstigt?!?
Andras blod då?!?
Mja....då tänker jag faktiskt mest på vad för sjukdomar de kan ha.
Som hepatit C och HIV och sådant hemskt...
Så, nej andras blod brukar inte vara fascinerande...
Ja, förutom vampyrfilmer och sådant då, vampyrer är oftast sexiga =)
Fast om man tänker efter så skulle man nog inte bli särskilt tänd av att vara med en vampyr.
De är ju ändå iskalla...hur nice är det med en iskall kropp intill sin liksom?!?
Vad har du för känslor för blod då?
Nä, nu ska jag inte sitta här med, ska dricka bl..The i stället.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0