Reafynd...

I dag har jag gjort ett reafynd, ett riktigt kap i form av denna väska på bilden för endast 37 spänn! ♥♥♥
På Lindex fanns den om någon undrar...

För övrigt har jag varit trött, feg och dum i dag =(
Gick inte upp förrän vid 12:30 (en ovana som återkommit typ varannan dag de senaste två veckorna tyvärr..)
Skulle egentligen ha gått upp vid 7-tiden eftersom jag skulle ha varit och hållit på med Silversmide vid 9-tiden....
Orkade inte och så har jag känt en massa ångest och motstånd inför det i flera dagar innan nu....
Så jag undvek alltså och ringde inte ens.....lät inte dem ringa och ev undra varför jag inte kom heller eftersom jag hade telefonen avlagd ända tills jag gick ut....
Känns inte bra alls...
Nu ska jag nog ringa i kväll när jag vet att det inte finns någon där i stället, slippa prata med någon och bara lämna ett meddelande på telefonsvararen.

Det får bara inte bli en ovana att jag inte går dit i fortsättningen....nä usch, vill inte undvika allt och bli så jäkla destruktiv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0