Återkommande drömmar

Hmm...?!?......
Jag har en massa återkommande hysteriskt stressade drömmar om att jag har glömt en massa grejer på ställen jag tidigare har bott.
Jag drömmer om huset jag bodde i för 4 år sedan, om stället jag gick på folkhögskola för 10 år sedan o.sv...
Ofta har jag glömt nästan allt där, ja möblerna och alla mina saker finns kvar, till och med förrådet är fullpackat.
I bland bor det redan någon annan där bland mina saker så att jag måste smyga mig in när ingen är hemma för att hämta mina saker....

I natt kom jag just på att jag var tvungen att hämta alla mina grejer på folkhögskolan för i morgon skulle någon flytta in.

Jag vet inte varför jag drömmer detta, men det handlar väl om något jag har glömt?!?
Inte nödvändigtvis har glömt, men något som inte är avslutat, något jag borde göra, med någon person I guess?!?
Well, I don´t know?!?
Kom i allafall att tänka på grannen jag hade ett förhållande med nu, ska googla och se om han blivit läkare än?!?
Om han har flyttat tillbaka till Sthlm efter Lundpluggandet?!?
Inte för att jag är intresserad av honom.....var jag det ens då egentligen?!? Var han det ens?!? Tror nog mest att vi båda behövde någon och så blev det som det blev........inte särskilt bra för min del.....tror det kändes bättre från hans sida faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0