Markus Krunegård död



I bland undrar man alltså....
Hörde nån låt med Markus krunegård på radion förut och det slog mig att han är död...
Sen kom jag på att jag hade drömt det i natt.
Men det kändes verkligen hur verkligt som helst.
Blev lite rädd att jag hade haft en sanndröm till och med...
Har ju haft det några gånger, en gång när en tjej på folkhögskolan åkte in med ambulans för ett allvatligt skärsår i armen/självmordsförsök.
Hade ju ingen aning om att det jag hade drömt faktiskt var sant förrän efteråt.
Men nääää, tror faktiskt inte att Markus är död eller kommer dö snart för det...
Men, man undrar ju varför man drömmer om att han är död?!?
Skulle förresten vara intressant om någon läsare delade av sig av ev sanndrömmar.
Kom igen nu =)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0