Hitlerfrisyr =/

Stress stress
Sitter vid brorsans dator som jag bara får sitta vid en timma för fläkten har dött och datorn blir ju överhettad annars...
Min egen dator är sjuk, virus eller något?!?
I går när jag hade satt på den var alla mina program, allt i favoriterna och allt som låg på skrivbordet helt borta! =/
Ja, allt var från scratch, som när jag hade köpt datorn....
Huuu usch alltså! =/
Brorsan ska i allafall försöka återskapa och laga, men jag kommer inte att ha tillgång till datorn förrän tidigast en och en halv vecka....

Jag har klippt mig igen, eller ja inte jag, min syrra...
Det känns inte bra alls, det blev inte bra, jag är snaggad på ena sidan skallen och den andra sidan har jag ganska lång lugg på som är väldigt stram och markerad där den slutar.....inte jag... inte alls jag.
Hela första dagen gick jag och kände mig som Hitler, hade jag bara haft hans mustasch också så hade det nog varit på pricken ;)



Sen kom jag och tänka på Markus Mustonen i Kent...lite bättre i allafall....


Well well.....måste fixa om frisyren, vet inte riktigt hur än bara....ska kolla lite fler frisyrbilder innan jag nog går till en frisör den här gången....

Har fått i uppdarag av min teraput att måla...
Det är skitsvårt att komma i gång med det när man suttit fast så länge som jag har gjort.
Jag hittar alla ursäkter i världen för att inte ta tag i det dessutom =/
Förutom all jäkla prestationsångest och skit jag har då....
Borde ju i allafall bli liiite lättare att få till det nu när min dator fuckat ur och det...
I really do hope så.....
För jag har ju egentligen allt tid i världen sjukskriven och allt som jag är, ja nästan i allafall......
Måla måla mååååååla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0