Nytt schysst från Ikea

Såg lite nyinkomna grejer i från Ikea när jag bläddrade i deras medlemstidning i går....
Blev lite förtjust i den här tavlan.....fast jag vet inte, måste se den i verkligheten också först.
Tycker att kroppen ser lite konstig och dåligt målad ut....eller vad tycker ni?




Kan nog tänka mig den här höga och breda huvudgaveln också, (på långssidan av sängen) gillar nämligen svarta och snirkliga grejer väldigt mycket, särskilt gamla svarta höga grindar och härligt vackert kusliga grejer på kyrkogårdar ♥
Min sänghörna är så enormt tråkig så den skulle verkligen behövas piffas upp.......




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tavlan är jättefin! Iallafall på bild, som du säger...en sån hade jag kunnat tänka mig ha på väggen.

2008-11-08 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0