Tungt

Det känns bara tungt och jag känner mig jättetrist, ja det gör förresten de flesta andra och allting annat också....
*suck*
Är väl egentligen inte särskilt sugen på att blogga heller, känns mest kravfyllt och så, har ju ändå inte särskilt många läsare.....och av de jag har är det ju få som över huvudtaget kommenterar något...
Tråkigt tråkigt!
Råkallt och urkigt är det ute, drog ut mig själv på en liten promenad förut ändå och blev både frusen, svettig och fick magont/illamående...
Nu sitter jag här med min frusna rumpa på min välanvända vattenfyllda gummiflaska och tinar upp lite.
En sådan gummiflaska är verkligen guld värd, bättre än vetevärmare och sådant dessutom eftersom man bara behöver ha tillgång till varmt vatten och så är den betydligt billigare än en vetevärmare.
Min gummiflaska gick på någon tjuga eller så, (Köpt på Lidl och Clas Ohlsson)min förra jag hade likaså, den höll i fem år av sittandes på ; )
Köp den inte på Apoteket bara, de tar närmare en hundring för den = (


image45
Typisk varmvattenflaska......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0