Tedusch och lamm

Har nyss druckit the i duschen! Ja, det är sant  =)
Jag gör nästan aldrig en sak i taget, fast i duschen brukar jag mest hålla mig till att duscha annars faktiskt...
Jag har aldrig ätit i duschen i allafall ; ) .....än i allafall...

Jaaa, har ju inte skrivit särskilt mycket på sistone.....har helt enkelt inte haft lust...
Det har ju varit en del, fyllde ju som sagt år i söndags och var ute med syrran och brorsan i Järva gård och vid Ulriksdals slott som ligger i närheten.
Så det blev en nästan heldag utomhus med att hälsa på söta grisar, höns, hästar, lamm och en gosig katt.....
Kanske var det några mer djur?!? ....kommer inte på fler nu i allafall...
kollade in i en och annan bod med bland annat hantverk som de sålde och blev bjuden på lunch i deras fik/restaurang.
Blev faktiskt en helt ok dag, vilket jag inte hade trott att det skulle bli....
Började visserligen åt skogen, mådde uselt i från början och kände mig skitful och äcklig....så till den grad att jag höll på att börja grina = /

Nä, nu ska jag fortsätta att kolla på mitt maraton av Du är vad du äter som jag bett brorsan att spela in nu när det går fyra dagar i veckan.
Synd bara att jag inte lever så värst mycket som jag lär =/
Försöker, men det går si så där verkligen.....
Ha en bra dag på er!

image56










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0