Mycket av allt..

Det är och har varit rätt mycket på sistone av allting....
Mycket av jobbigheter som medfört mer oro och ångest än vanligt och en massa annat skit  =/
Till viss del vet jag inte ens vad det är för något som gjort att jag mår skit..
Bara det rätt diffusa ordet skit beskriver det ganska bra eftersom jag inte kan sätta några andra ord på det knappt ens...
Känns lite som om jag har ramlat baklänges en del till för några år sedan när ordet skit var ett väl använt ord eftersom jag inte kunde uttrycka mig på bättre sätt då......

Vissa saker vet jag ju där emot om vad det beror på...
Har till exempel haft ett möte på psyk med min behandlingsansvarige och gamla kontaktperson eftersom jag inte får ha kvar kontaktpersonen längre på grund av omstruktureringar....
Ett möte som jag har haft hängande framför mig i ett halvår nu eftersom de inte har fått till det!
Väntan har känts skitjobbig, mötet kändes för jäkligt,  att min behandlingsansvarige verkade kall och att allt blev fel mellan mig och henne hela tiden gjorde inte precis saken roligare =/
Var både väldigt arg ledsen och allmänt känslokaossnurrig i skallen.
Känner mig väldigt orolig över hur det ska bli framöver mellan oss dessutom....Usch!

Fyller helvetes år gör jag ju också......
Vill helst inte ta i tanken ens egentligen!
Vill inte fylla år, känns inte som jag, känns overkligt men ändå är det ju den bistra fucking verkligheten att jag i morgon fyller 30 gamla år!!!
Helt sjukt!
Grattis säger man visst, till vadå säger jag?!?
Det skulle väl vara grattis till att jag har stått ut utan att ta livet av mig på så länge då!
Äh, förlåt att jag skriver så depressing!

Jag orkar inte ens skriva mer om allt, finns alltid för mycket och i min hjärna är det ett enda stor röra....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0