Jag från A till Ö...

Jag blev utmanad av Victoria (Svartvitlilablogg.se) att fylla i den här alfabetslistan för typ 700 år sedan, nu har jag äntligen svarat på den...

A
is for age: Ålder ålder hatar ålder, 29 och 30 vääldigt snart tyvärr! (Hej kom och hjälp mig!)
B is for booze of choice: Öh..eh..dricker så sällan, men vin eller öl i så fall....
C is for career: Om sjukskrivet psykfall räknas som karriär så har jag ju en ; ) = /
D is for your dad's name: Well, kan ni gissa vad detta är för namn jag vridit om bokstäverna på? Raltenn = )

E is for essential items to bring to a party: Är sällan på fest ,så kommer jag iväg så räcker det långt.
F is for favourite song at the moment: Svårt, svårt ..får bli två, Hold on med Kt Tunstall och Våga vara rädd med Kent.
G is for favourite game: Det måste vara Scattergories och Brainstorm som jag nästan alltid vinner dessutom!
H is for home town: Uppvuxen i Mariestad, men har bott de senaste 10 åren i Stockholm.
I is for instruments you play: Kan klinka lite piano och gitarr, men önskar jag hade tålamod till mer.
J is for jam or jelly you like: Ingen särskild favorit...
K is for kids: Nä, ingen mer än mig själv och fler vet i sjutton om det blir.
L is for living arrangements: jag i en etta på 43 kvadrat tillsammans med en massa röda dammråttor ; )
M is for mother's name: Lillan har hon kallats genom livet.
N is for name of your crush: Johan en gammal tonårsförelskelse som jag fortfarande blir knäsvag av..
O is for overnight hospital stays: Näpp inga alls!
P is for phobias: Fästingar och delvis social fobi...
Q is for quotes you like: Öh äh?!? Vet inte riktigt vad som menas....
R is for relationship that lasted the longest: Ehe ja, snart 30 och 7 månader var mitt längsta förhållande, är jag fucked up or what?!?
S is for sexiest living creature: I mina ögon är få sexiga...men säger väl Josh Holloway då (Sawyer i Lost)
T is for time you go to bed: runt 00:30 har det blivit det sista året, men jag jobbar på att lägga mig tidigare.
U is for underwear: Helst svart och bomull.
V is for vegetables you love: Jordgubbar för jag vet ingen grönsak...
W is for weekend plans: Inget särskilt, men blir nog klippt av syrran..
X is for x-rays you've had: Förutom tänderna, så kan jag bara minnas att jag röntgat knät och hypofysen (ja, en del av skallen om ni inte vet!)
Y is for yummy food you make: I wish I did, men ärligt talat så blir det ingen särskilt god mat =(
Z is for zodiac sign: Tvillingarna
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till:  Lakritz, Rebecca och Cecilia
Ä är för älsklingstrend: Utsvängda 70-talsbrallor och utsvängda långärmade toppar
Ö är för en önskan just nu: Att jag och mitt liv ska gå åt rätt håll mkt snart.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0