Dagen i bilder

Det blidde en helt ok dag som började med David LaChapelles fotoutställning som var en av de bästa fotoutställningar jag har sett och fortsatte med en tur till Nacka strand med glass i värmen och lite fotograferande..
På eftermiddagen spelade jag och A boule, vårat specialboule som spelas på både, gräs, bergsklippor och annat och kan ha vilka långa eller korta avstånd som helst ; )
Skönt att dagen med värmen och solen är över och att jag inte har varit ensam eftersom jag tycker att det känns olidligt att vara ensam när det är soligt och varmt.
Här kommer lite bilder från förmiddagen:

image35
En bild med Evan Mcgregor från utställningen...

image34
Jag och min hatt i solen

image32
Jag med glassfläckade jeans ; )

image33
Konst med staty ovanpå som brukar spruta en stor stråle vatten som syns ända till Djurgården








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0