Balans = tråkigt?!?

image15
Det händer för lite i mitt liv (som vanligt mest alltså...) fast jag klarar ju inte av när det händer särskilt mycket heller...
Jag är ju inte den som är bra på balans tyvärr = (
Antingen är det för mycket eller för lite....
Balans låter egentligen så tråkigt, balans är ju lika med lagom och lagom känns så Svenssonaktigt inrutat och trist, känns inte som jag eller som någon mall jag någonsin kan tro att jag kommer passa in i och trivas med...
Men, jag kan ju ha fel.....

Ska i allafall ta tag i den där "Jag är bra-boken" a´la Mia Törnblom igen, det blev av att skriva i den ett tag och sedan blev det gleasare....till sist upphörde jag med skrivandet helt.
Nya nya tag, vill må bättre, tycka om mig själv, o,s,v.....
Är det någon mer som kör Mias modell?? Berätta hur det går!! = )

Nu blir det att gå till min nyrenoverade tvättstuga (som invigdes i dag efter att ha varit stängd en hel månad) och hänga upp tvätten....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0