Söta Audrey Tatou

image96


Titta bara, Audrey Tatou är bara så söt och vacker.....
Hon skulle kunna ha vilken friysyr som helst och passa i den, åh vad jag önskar att det var så med mig också!
Skulle lätt kunna ha en sådan kort frisyr som Audrey har på bilden om jag såg ut som henne eller åtminstone hade lite självlockigt hår så att det blev så där lite lekfullt och vackert på ett naturligt sätt.
Jag hittar inga bra bilder på frisyrer, vill ju kapa mitt hår rejält, men måste ju hitta bilder där det även syns i bak hur det är klippt för att kunna klippas.....
Någon som vet något/några bra ställen på nätet med frisyrer ???? helst många korta frisyrer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla in min nya blogg! Vem som helst får skriva där!

2008-03-22 @ 23:09:02
URL: http://annaahlvin.blogg.se/dinaord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0