Ransonera

Nu måste jag dra ner på godisätandet alltså, har verkligen haft ett alldeles för högt intag på sistone (inte alls ovanligt visserligen), min mage mår inte alls bra och inte jag heller av det.

Ransonera är ordet

Köpte en mörk 100 grams chokladkaka med hallonbitar i av märket 1848 i går och den tänkte jag ha som det enda godiset den här helgen....

Så det så!

Nu ska jag ta mig en promenad ut i solskenet till biblioteket och låna Alicia Keys senaste platta....

Ha en bra dag på er!


image79

Den med hallon längst upp var det ja......

Kommentarer
Postat av: lakritz

Tack!! =) Hm.. beror lite på vad du menar! Menar du bården eller själva bakgrunden med medaljonger??

2008-03-08 @ 18:20:59
URL: http://lakritz84.blogg.se
Postat av: victoria

Haha, vad du är rolig, köpa sådan där choklad... sådan som man bara orkar äta en liten bit av för att man blir så mätt på något konstigt sätt. ^^

Svar: Min pappa är iranie, ja. :) Haha, jaså tycker du? Jag har följt strömmen faktiskt och tyckt att de är ganska hemska, men så nu börjar jag mjukna lite. Fast jag vill inte ha dem för utsvängda! :D Det blir för mycket nostalgi för mig alltså, he he.

2008-03-09 @ 10:13:11
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0