Funderar....

Funderar på att pierca näsan, ena näsvingen alltså.....vore fint med en glittrig liten pärla där = )
Om ett tag i så fall, är ju fortfarande förkyld och mår inte alls bra, känner mig skitrött, har en massa ont i nacken och allmänt väldigt deppig = (

Funderar även på att köpa en spikmatta....He he...låter ju lite ehe....ja speciellt kanske va?!?
Men det ska visst vara bra för både smärtor i rygg, nacke, axlar, käkar och ge en djupare och bättre sömn m.m....
Låter bra och som något för mig helt klart!
Vill du veta mer:
http://www.spikmattan.com/

Funderar även på att klippa mig, klippa av en massa hår och bli korthårig....länge sen nu.
Vet inte riktigt hur än bara....bara att luggen ska vara lång fortfarande, både för att den är värst att vänta på när man vill ha längre hår igen och för att jag tror att det blir snyggast på mig.
Så jäkla skönt att slippa en massa hår som nu....frihet  = )


image91
Riktigt så här har  jag inte  tänkt att göra ; )

Kommentarer
Postat av: victoria

Hehe jag förstår att du blir förvirrad ang. min etnicitet. Jag brukar inte berätta om det egentligen -bara sådär- eftersom att det är väldigt komplicerat. Men låt säga såhär: jag är biologiskt sett svensk, men uppväxt med iransk kultur bland annat och min iranska pappa är min one and only pappa för mig. ;)

Ja, pierca näsan! Det är så fint, jag har det själv. Det enda negativa är att det inte finns att välja på många smycken alls... Glitter är det bästa stället.

2008-03-16 @ 20:22:13
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: lakritz

ja det är möjligt... men jag har haft det så länge nu så jag nminns inte om jag fick det innan eller efter jag började med medicinen. Får väl se om det försvinner nu!

2008-03-16 @ 22:26:30
URL: http://[email protected]
Postat av: lakritz

Ja visst är det trist!! Skulle vara kul att hamna på listan över mest aktiva någongång, bara för att se om man får fler! =)

Haha jo men precis, samma här. Man blir galen... Ska bli sååå skönt att klippa av skiten! =)

2008-03-17 @ 21:35:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0