Arga bryn...

Öj vad jag ser ut i dag!
Jag färgade ögonbrynen i går kväll när jag pratade i telefon och nu lyser de nästan svarta i mitt bleka ansikte.

Jag som tänkte: Äh, vad sjutton lite längre tid gör ju bara att de blir bättre och mer markerade!
Ehe....jo jo...
Nu ser det mest ut som om jag är arg!

Med andra ord måste jag sminka mig i övrigt för att det inte ska se väldigt obalanserat ut nu....
Ögonbrynen bleknar ju tack och lov om ett tag!




Vad det är grått regnigt och depressing ute i dag, jag vill ju gå ut, men inte frysa och bli blöt ju = /
Det känns som om jag inte har varit ute på två dagar fast jag ju faktiskt var ute i flera timmar på förmiddagen i går...
Mår verkligen inte bra av att vara inne för mycket, känner mig avskuren i från hela världen då och blir skitrastlös bland annat.

I dag hade jag velat gå på några utställningar och grejer i stan som jag och "A" pratat om att göra ett tag nu.
Nä, icke blir det så i det här grådasset  = /
Vi glor så klart på melodifestivalen i kväll eftersom jag har lyckats bota hans fobi mot den förra veckan (mja, inte riktigt fobi, men han han kollar aldrig på den annars)
Det är bara det att vi glor alldeles för mycket på film/tv i hop och jag blir så less på den enformigheten....
Hade ju velat göra något mer .....något som bryter i från det gamla inrutade vanliga.....

Kommentarer
Postat av: lakritz

Jag hoppas verkligen det! För gud vad jag har ont i tänderna idag... Känns som man skulle ha haft värsta tandställningen över natten... =/

Om jag inte har bettskena så brukar jag känna det i själva tänderna, att dem är ömma. Sedan brukar käkarna knastra på mig när jag äter. Men den största anledningen till att jag har bettskenan är för att tänderna inte ska filas ner.

Min första bettskena blev också gul efter ett par år och passade inte längre. Så det kanske är dags för dig att skaffa en ny? =) Man kan tydligen få välja färg idag också... haha! Jag valde dock en genomskinlig... Rosa kändes inte så sexigt i det här sammanhanget =P

2008-03-01 @ 13:30:19
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0