Midsommarlidande



Midsommarafton började som en riktig plåga
och fortsatte tyvärr så nästan hela dagen.
Hade nämligen skitond strålande värk i mitt ena ben, knä, mensvärkshelvete, ont i huvudet, svettades och frös om vartannat, huvudvärk, allmänt kraftlös och trött m.m....
Ville helst försvinna i från livet om man säger så.
Ställde hur som helst in att träffa A som bestämt eftersom jag bara skulle ha mått värre om jag dessutom skulle behöva anstränga mig för att umgås.
Bara de två samtal jag hade på telefon med honom gjorde mig helslut...

Så det blidde Sex and the City för hela slanten......såg de där femtimmarsmaratonet som gick för några dagar sedan som jag bett brorsan spela in åt mig.
Faktum är att jag inte har kollat på Sex and the City på tio år, såg det innan det var omtalat när det gick ett par avsnitt på Filmnet (eller var det någon annan extra filmkanal!?) varje dag när jag bodde hos min syrra.
Tänkte se filmen nu och ville liksom uppdatera mig lite...
Ja, det var väl kort och gott min midsommarafton...
Kunde ju faktiskt ha varit ännu värre....

Hoppas ni hade det bättre i allafall!







Kommentarer
Postat av: vanja

Allt är bara....skit!!!

hemsidan heter www.testportalen.se

där finns det även fler test att prova på:)

2008-06-23 @ 23:04:00
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0