Älskar

Åhhhhhhhh vad det blåser härligt i dag!
Jag älskar när det blåser.......så länge det inte är vidrigt kallt då.....
Jag blir nästan lycklig.......att vara nästan lycklig är för mig en stor och ovanlig bedrift ska ni veta!
Jag tror banne mig att blåst är det enda väder jag trivs i nästan.....
Fast det är klart, hade det blåst jäkligt ofta hade även jag fått nog.

Jag gick på Årstabron förut och  de vackra vågorna nedanför och fick känslan av att mina hårspännen skulle ryckas ur håret och mina örhängen ur örsnibbarna av vinden, så starkt blåste det..hi hi...
Tur att man inte har peruk!

För några år sedan när det blåste mycket starkare än nu var jag ute och sprang längst Årstaviken och var väldigt många gånger nära att blåsa i vattnet, medvinden var så stark att det var som att flyga fram....
En kollosalt härlig känsla ska nämnas.
Vägen tillbaka var som ett riktigt tungt styrketräningspass där emot.... ; )
Att det blåste så starkt att stenar yrde omkring var däremot ingen hit precis, kändes ganska farligt!
Well en upplevelse som man sällan upplever igen tror jag i allafall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0