Kanske klipper jag av allt hår

Nu är jag sugen på att klippa mig ännu kortare...
Är fortfarande trött på mitt tjocka ostyriga hår...
Det blir lätt så när jag väl har börjat klippa mig ordentligt
Det är lite allt eller inget över mig vad det gäller en hel del saker även detta.
Har ju haft rätt långt hår de senaste fem åren och nu till väldigt kort pang bom liksom.
Ärligt talat så känner jag nästan för att i princip raka av mig allt i hopa...
I allafall klippa så kort att det bara är någon centimeter kvar....
I så fall gör jag ju en Carina berg igen ...ha ha!
Man kan ju tro att hon är min stora stilförebild eller något....
Nej då, någon sådan förebild har jag inte över huvudtaget.
Snygg blev hon ju faktiskt i sitt nästan avrakade hår, eller vad tycks?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0