Enkelt tips mot försenad mens



Kom just att tänka på ett bra tips som jag vill dela med mig av.....
Det här med rödbetor och mens....kopplade någon nu?!? ; )
Well....hur knasigt det än må låta så funkar det faktiskt att äta rödbetor för att få igång en försenad mens.

Just nu undrar jag nästan om det är för att jag har käkat rödbetor två gånger den här veckan som min mens kommit fyra dagar för tidigt.........nä, är väl knappast troligt.....men men en liten tanke finns i min skalle om det ändå .....
Typiskt att den kom nu och med mera mensvärk än vanligt lagom till midsommar = /
Precis som sist, störtblödning lagom till min födelsedag = /
Usch! Gillar verkligen inte alls att snacka om mens egentligen, borde väl egentligen inte känna så eftersom det är det naturligaste som finns......men men...
Att jag ens skrev om mens nu är väl ett steg framåt I guess?!?

Så vad ska ni hitta på i midsommar då?
Själv ska jag träffa min vanliga vän A och inte göra något särskilt vad jag vet, titta in en kortis hos hans föräldrar och träffa hans två bröder för första gången är det ju tänkt.......
Ärligt talat känner jag nog inte för någonting eller träffa någon i dag, var uppe sent i natt och kollade på A beautiful mind och började störtgrina i slutet...
Gillade verkligen den filmen = )



Nä, känner mig inte särskilt rolig eller fräsch i dag, mest ful, risig, sliten,  med mensvärk, en massa värk i mitt ena knä (haft i över en månad nu = /) o.s.v....

Förhoppningsvis blir det bättre.....

Önskar er alla en härlig midsommar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0