Snyggo på bussen!

Oj, nu var det länge sedan jag skrev något och har väl kanske inte så mycket jag vill/orkar skriva om eller tipsa om?!?
Såg i allafall en hur fin kille som helst på bussen hem från stan i kväll =)
Åhhhhhh alltså! =)
det är inte ofta jag blir så här ska ni veta, men han var så åh perfekt...
Naturligt svart hår, svarta markerade skitfina ögonbryn (åhhh vad jag älskar mörka markerade ögonbryn!!!)
Mörka ögon med svarta ögonfransar och vit hy till det!
Mmmm svartvitt och läckert liksom!
Mörkblå tröja hade han till det dessutom....svart och blått är ju så snyggt i hop! =)
Han kan ha haft franskt eller spanskt ursprung eller något....
Såg så klart var han klev av bussen och kommer nog att gå och spana lite i de krokarna i dagarna nu ;)
Skulle vilja fotografera honom, men vågar nog inte fråga om jag får om jag ser honom.
Tänk om jag skulle våga?!?
Då skulle jag nog sväva upp i det blå efteråt!
Hi hi!





Kommentarer
Postat av: victoria

Han lät fin du! Klapp klapp på huvet liksom. ;P



Jo det finns en del smycken, men om du tittar närmare så r det i princip likadana smycken. Men klart attd et finns! Jag föredrar bara de där platta, och de har jag bara sett på Glitter. ^^



Jo jag fick faktiskt välja. Jag sade till dem att jag inte ville ha min för långt fram, de satte ut en prick och jag sade "ja" men var i själva verket lite för nervös för att verkligen se efter. Lite långt bak sitter den, men jag är så van nu! :)

2008-07-23 @ 08:58:20
URL: http://svartvitlila.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hejsan! Jag hittade din blogg av slump och var bara tvungen att skriva till dig när jag såg att du hade samma bloggnamn som mig, haha. :D

2008-07-23 @ 21:21:56
URL: http://tankarsombankar.bloggagratis.se
Postat av: Ingrid

Jo, jag förstår vad du menar. Jag frågar mig själv ofta om det verkligen är värt att pinas för att se bra ut, men kommer alltid fram till att det är nog det..Å jag tycker inte att det skadar att gå ner lite i vikt. Jag strävar ju inte direkt efter att bli pinnsmal, bara lite mera slimmad. Mitt bmi ligger på 21 så jag har nog kilon att ta av. Men men..tack iaf för omtanken. :)

2008-07-24 @ 16:52:37
URL: http://tankarsombankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0