Biten!

Jag blev biten i höften i går.....av en TVESTJÄRT!!
Så äckligt!
Tvestjärtar är som skorpioner i ministorlek tycker jag.
Ja, jag har börjat få in en massa tvestjärtar i lägenheten och de gömmer sig i mina kläder, tydligen gillar de att lägga sig i vecken på dem =/
Under de tre år någonting har jag aldrig haft en tvestjärt inne, varför nu?
Getingar och humlor får gärna vara här, mycket hellre....



Den vidriga huvudvärken och yrseln är så gott som borta nu, så skönt! =)
det är ju svalare ute nu, så det beror nog en hel del på det...

Jag har börjat cykla för att spara pengar nu, har ju alltid så lite pengar att röra mig med och om jag knappt åker buss, tunnelbana eller buss på någon månad sparar jag ju några hundra.
det är förresten så jäkla mycket skönare att cykla när det är varmt och det fläktar till skillnad mot bussarna som oftast är stekheta och över 40 graders plåga i.
Lite ont i ena skinkan har jag dock fått, men vad kan man vänta sig efter att inte ha använt cykeln på ett år liksom?!?

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på?!? Förutom att kolla på American Idol i kväll och möta upp syrran och lämna över hennes träningskort som jag har lånat i en månad (utan att använda=/ )
Jo, just det.....bokade ju tvätt-tid i kväll....så roligt ska jag ha det ;)
Du då? Vad ska du göra idag?










Kommentarer
Postat av: Ina

Parken Zoo är jättestort och jättemysigt - och absolut värt priset! (150 kr för en vuxen)



Ha det fint! :)

2008-07-29 @ 15:26:38
URL: http://inisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0