Två söööta!

För en gångs skull hade jag med mig kameran när jag råkade på en hundvalp, ja och bonusen en trevlig och snygg kille dessutom =)
Eftersom jag inte vet om han tycker att det är ok att bli upplagd på bild på min blogg, så kapade jag huvudet på honom.
Det som blev kvar är ju inte så illa att titta på det heller ;)
Valpen är en liten engelsk Stafftjej på 4 månader, så söööt! ♥




Tyvärr en lite suddig bild när hon hoppade upp med tassarna på staketet nyfiket mot mig =)

I övrigt mår jag crap i värmen, huvudvärk och yrselsnurrig är jag större delen av dagarna även fast jag inte dricker för lite.
Känns läskigt att vara så vimmelkantig dessutom, känns som om jag ska svimma ibland =/
Typiskt mig att inte tåla någonting....
Så less på min överkänslighet.....
Hoppas ni tar hand om er och har en bra dag i värmen iaf! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0