X


Jag tror jag såg mitt X vid busshållsplatsen 50 meter utanför mitt fönster här om dagen.
Jag stod och stirrade i mörkret bakom mina blommor i fönstret.....länge länge....ända tills bussen kom.
Han stod hela tiden i profil och hade visst ett roligt samtal med sin polare för de skrattade och hade sig.

Jag tror inte ens att mitt X vet att jag bor här, bodde ju inte här när vi var i hop.
Eller så vet han?!? Han kanske har sett mig igenom fönstret?!?

Jag tror i allafall att hans bästa polare har flyttat hit och bor någonstans väldigt nära mig...
Eller så har jag bara inbillat mig att det är hans polare som jag ofta brukar se?!?
Jag har glömt vad hans polare heter i efternamn (om jag nu har vetat det någonsin?!?), annars hade jag kollat upp honom på eniro för att se var han bor ju....

Varför bryr jag mig egentligen?!?
Är nog till och med lite sugen att prata med honom så här efter fem år...
Varför?!?
Det var ju
inget bra mellan oss alls.
Han gjorde mig illa och jag gjorde mig själv väldigt illa också.
Det här hjärtat gjorde jag med honom i åtanke....

image47
Hat

Jo, jag hade ju med hjärtat i ett annat inlägg, men det är ju här det framför allt hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0