Vegetarianer äter inte fisk!

Jag har en vän som kallar sig Vegetarian, men inte är det eftersom han äter fisk och det gör han dessutom varje dag typ.
Jag gillar verkligen inte när han kallar sig Vegetarian fast han så tydligt inte är det.
Inte undra på att många ickevegetarianer som bjuder Vegetarianer på mat många gånger inte fattar att en Vegetarian inte äter fisk......eller kyckling heller för den delen (som vissa av någon anledning till och med tror)

Jag stör mig, ja jag stör mig verkligen på detta!


Jag själv har varit Vegetarian i ca 12 år, men har nu börjat käka lite fisk då och då.
Alltså är jag inte Vegetarian längre, jag äter mest Vegetariskt och fisk.


Det ingen annan vet är dock detta:

De sista två-tre månaderna har jag även ätit en och annan köttbulle och liknande, men bara för mig själv när ingen jag känner har sett.
Det är verkligen löjligt att jag inte kan stå för detta, men det har väl med allt tjat i från min farsa under årens lopp att göra ganska mycket.
Han tycker nämligen att jag ska äta kött i bland åtminstone.
Jag beter mig liksom som en unge som minsann ska ha rätt och bestämmer själv, farsan tänker jag inte lyda o.sv....

Nu vet ni där ute i allafall ; )

image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0