Välja välja....

Gahagaaa!


Att det ska vara så svårt att välja ett par små kurser att gå.....


Vela, stressa och vela vidare liksom....


Har slutligen anmält mig till samma Yogakurs som jag gått en gång i veckan i typ ett par år nu.

Är faktiskt lite less på den, men är väl bättre än inget och så är ju läraren hyfsat bra och bryr sig om en och så...


En kurs till vore bra, men jag har inte hittat någon riktigt.....eller jo, men som jag inte vågar mig på just nu....


Teatern får liksom vänta lite den här gången, känner mig inte riktigt redo.


Ska till min Försäkringskassehandläggare i morgon och motivera varför kursen vore bra för mig så att jag kan få den betald (vilket inte blir svårt eftersom det bara är att ta samma motivering som tidigare finns nerskriven där)


Ska fråga om det går att få pengar till terminskort på Friskis & Svettis.......är osäker på om det går?!?

Vore jäkligt bra om jag kunde gå lite på både lättare pass som de har och lite på deras yoga med.


Hoppas hoppas!


Blir väl annars som vanligt, d.v.s skitjobbigt , massa ångest innan , under tiden hos Fk-handläggaren och efteråt =(


Håll tummarna för mig i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0