Nyårslöften och nyår....

Nej, det blev inte ett enda nyårslöfte i år, det blev ju inte ens något nyårfirande, men det var/är inget jag känner ångest av ändå tack och lov, inte i år!

Satt ensam hemma och glodde på filmen Underbar och älskad av alla och var allmänt väldigt sliten efter julen.

Ångest, tårar och annat elände har jag känt allt för många gånger inför/på nyår, det verkar ha gått mot sitt slut med det nu i alla fall.

So what om man inte har något särskilt för sig och till och med sitter ensam på nyårsafton liksom!

Det är ju liksom bara EN jäkla gång per år det är nyår!

Det är ju värre om man jämt skulle vara ensam resten av året också.

Jag är ganska ensam, för ensam resten av året också.

Jag skulle inte behöva vara så ensam egentligen, jag är nämligen en sådan som drar till mig folk som om jag vore en magnet periodvis.........

Problemet är väl att det är människor som inte tilltalar mig, folk som skrämmer mig o.sv....

Det är sååååååå mycket annat med mig och mina fucking problems också förresten.

Relationer är ju inte något enkelt för den delen heller.

Hellre har jag få människor omkring mig än fler som jag ändå inte fattar vad de har att göra i mitt liv och som bara tar energi ifrån mig.

Energibrist har jag ju redan.


Nä, inga nyårslöften blev det eftersom jag har mitt samarbete med min terapeut och ändå inte skulle kunna hålla något nyårslöfte om det inte vore hemskt simpelt eller väääääldigt planerat och kartlagt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0