Stank!

Det stinker för jäkla olidligt ur avloppsbrunnen i mitt badrum, står knappt ut med att vara där inne nu i kväll.
Kan inte stänga locket ordentligt till brunnen ju, blir så ibland och måste till och med ringa in en felanmälan så att någon gubbe kommer och gör lockjobbet på en halv minut typ.
Känner mig rätt fånig som inte lyckas själv då.
Så där tjejigt löjlig liksom, jag kommer inte på något bättre ord för det nu.....


Har ätit mig mätt på choklad och naturgodis i stället för att äta någon mat i kväll.
Inte bra!

Känner mig rätt tom i huvudet just nu även fast det finns massor som snurrar är jag blockerad och kan nog inte skriva något vettigt här just nu....

Nä, god kväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0