Omskakad utan färg

Vilken tur jag hade i dag när jag faktiskt kom i väg på ett baspass på Friskis & Svettis!

Varför?!?

Jo, instruktören som höll i passet hade utländsk härkomst och körde nästan bara orientalisk musik hela passet.
Riktigt medryckande och glad musik som lockade fram mera energi i mig än vad jag har haft på flera år!
Visst, det skakade om mig rejält och mina känslor gick berg och dalbana mellan glädje och tårar som ville tränga sig fram, men det var nog ändå banne mig det bästa passet jag någonsin har varit på = )



Färgen ja,  visst var jag i butiken och stod och kollade in färgproven och valde till och med ut en lila nyans att prova..

Sedan tog det stopp när jag skulle köpa det eftersom det visade sig att just nu när jag verkligen tagit tag i det här projektet så var färgblandningsmaskinen trasig!!
Fuck it liksom!!!

Känner jag mig själv tillräckligt väl så har jag hunnit ändra mig tills nästa vända in i den eller någon annan färgbutik.

Jag är förresten redan inne på någon sådan här blå nyans nu ; )


image47
         Den läckra bilden är snodd i från www.fotosidan.se och fotograferad av Åsa Vading.


Kommentarer
Postat av: Lakritz

Nej jag dricker inte svart te, men rött och grönt. KÄnner ingen skillnad på te som exempelvis är smaksatt med hallon och te som är smaksatt med kanel. Men som jag sa, jag är väl en mupp! Det står jag för ;)

2008-02-12 @ 21:00:06
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0