Leka =)

Jag gillar att leka och sådana där sajter när man kan prova nya frisyrer på sig själv fullkomligt älskar jag verkligen.
Sist  jag gjorde det här och hade testat tillräckligt på mig själv fortsatte jag med bilder på farsan, brorsan och killarna i PrisonBreak....

Fick mig verkligen några gapskratt kan jag säga = D

Här är resultatet av några frisyrer på Wenthworth Miller och Dominic Purcell.............


                                                 image51  
                                                 Dominic Purcell i Gwyneth Paltrows 
                                                 kropp/hår



                                                 image55
                                                 Audrey Tatous kropp/ hår = )




                                                 image56
                                                 Wenthworth Miller i Jennifer Anistons
                                                 kropp/hår =)

Vill ni leka med er själva eller någon annan så kan ni göra det på:  http://kandisfrissan.veckorevyn.com/

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Först och främst: haha snygga bilder :P
Jo jag håller med dig. Till stor del. Men det ääär så jobbigt ibland att känna så mycket, speciellt ångest o att bli helt nedbruten för "ingenting".
Tråkigt att höra:/ Får jag fråga vad för medecin du äter? Jag har också ätit antidepp innan men slutat med det.

2008-02-19 @ 13:15:34
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0