Killmagnet

Den senaste veckan har jag märkt att jag har haft ökad dragningskraft på det motsatta könet helt klart.
Ganska många intresserade blickar har jag fått av både yngre och äldre killar helt klart.
Jag förstår bara inte varför det plötsligt är så här just nu?!?
Det är så tydligt att det går i perioder sådant här och inte förrän nyligen har jag även konstaterat att jag absolut har sådana här perioder runt ägglossning, ja naturens sätt att göra en mera tilldragande helt enkelt.

Andra perioder begriper jag mig inte på alls eftersom jag kan må för jäkligt och känna mig skitful men ändå dra till mig killar som en magnet.
Från att ena dagen ha varit rätt osynlig till att nästa dag vara värsta magneten men ändå ha samma klädsel och utseende liksom.
Lite märkligt är det allt......

I dag var det en snubbe som frågade mig om ett lunchhak, men så visade det ju sig i själva verket att han egentligen sökte kontakt med mig och vi blev stående i säkert en halvtimma på en trottoar i kylan pratades om både det ena och det andra, mest om skillnaden mellan killar och tjejers i beteenden och så.
visst han var trevlig, lättpratad och så, men jag kände mig nöjd med vårat lilla samtal och ville inte ha någon fortsatt kontakt (vilket jag aldrig brukar vilja ha när någon tar kontakt med mig så där hux flux, de som gör det brukar känns så desperata och fel då)

Fick en puss på handen som avsked i allafall! Ganska sött ju =)

Som vanligt fick jag höra att jag gav intrycket att vara en glad, trevlig och öppen tjej förresten!
Jag är väl medveten om att jag oftast uppfattas så, men så fel det är egentligen...
Den där jäkla masken som jag har utåt ser i princip ingen igenom, fast det är väl egentligen inte så konstigt eftersom jag burit den i så många år och knappt vet hur jag är utan den, om jag någon gång har vetat vem jag är så har jag tappat bort mig själv där bakom...


Kommentarer
Postat av: Lakritz

Tusen tack!! =) Kommer lägga upp fler bilder lite då och då...

Ja precis, det är det jag har hört... Men vad skönt att det iaf blivit bättre för dig!!!

2008-02-15 @ 21:30:54
URL: http://lakritz84.blogg.se
Postat av: Lakritz

Förresten, jag vill också ha uppmärksamhet!!!! ;) haha... Aldrig någon som spanar in mig! Njut av det!! =)

2008-02-15 @ 21:33:05
URL: http://lakritz84.blogg.se
Postat av: Louise

Det är ju snart vår, folk brukar ju bli mer öppna då... :O

2008-02-15 @ 21:37:12
URL: http://ellet.blogg.se
Postat av: Lakritz

Näää faktiskt inte! När jag var 17-18 var jag en riktig magnet, men då uppskattade jag det inte. TYckte bara killar var jobbiga haha =P Men nu är det helt dött på den fronten... Faktiskt lite trist! Skulle vara en liten boost för självförtroendet =)

2008-02-16 @ 15:02:48
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0