Duktig = )

Har ju glömt att nämna hur duktig jag var i går = )

Invigde ju mitt Friskis & Svettiskort med ett Ki-balanspass fast jag mådde skit.

Pallrade mig i allafall i väg och råkade givetvis hamna på ett pass som en hel skolklass hade bokat in sig på förutom oss andra.

Det var minst sagt fullsmockat i lokalen, så tätt att jag petade på någon och någon petade mig på foten.

Trots att jag det bara kröp i kroppen av motvilja att genomföra passet till att börja med, så härdade jag i allafall ut och var kvar hela passet  = )

Efteråt var jag helt slut och yr trots att det var ett så pass lugnt pass.
Gick och la mig efter att jag käkat lunch och somnade till och med.

Well.....det borde väl bli bättre i längden, finns ju andra pass att gå på också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0