Help!



Det blir aldrig bättre....varför blir det aldrig bättre med mig?!?
Det blir bara sämre, ångesten och rädslorna som äter mig inifrån och ut äter snart upp mig helt och hållet.
Fuck vilket jäkla kaos det är, hur är det möjligt att bära på ett sådant kaos utan att det syns utanpå och märks av omvärlden?!?
Det är ett mysterium.
Det känns till och med overkligt att jag är som jag är, oftast kan jag inte fatta att det faktiskt är mig det handlar om, jag med alla starka ohanterliga känslor i överflöd och krig med varandra, ja hela min livssituation känns så jäkla sorglig och svår att greppa.
I dag kan jag knappt andas ens...
Varför kan jag inte bara släppa alla hemska och negativa tankar och känslor för?!?
Allt bara samlas på hög och snart får det inte plats mer....
Släppa ja...
Det handlar väl om att släppa kontrollen också...
Vad har jag utan kontroll då?!?
Help!!


Kommentarer
Postat av: Cia

Det syns inte på min glada utsida det kompakta mörker som trängs därinne. Jag tillbringar min tid hemma i min säng, för jag orkar inte annat. Orkar inte titta på TV, orkar inte vara i soffan, orkar inte läsa. Bara ligger där i koma. Orkar inte äta, har rasat i vikt. Men jag går till jobbet (nästan) varje dag, går och tränar, umgås med människor, strålar på utsidan.



Ja, hur han man ha ett sådant mörker och det inte syns på utsidan? Jag förstår inte heller, men det kanske är lika bra.

2008-12-16 @ 11:32:16
URL: http://blogg.passagen.se/inte-alls-ironisk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0