Victoria Beckhamfrisyr

Har varit ute och köpt Sushi och läst en norsk I Form medan jag väntade,  påpekade att tidningen var norsk och fick med den hem = )
Så nu är jag en hälsotidning i från 2003 rikare som dessutom är på norska...... hi hi!
Att öva lite på språk kan nog vara bra.....

Var även förbi en frisör för att fråga om de visste någon sajt där man kunde kolla på frisyrer och då även se hur de ser ut bak i från.....fick väl egentligen inte tips på någon särskild sajt, men tipset att jag skulle googla på haircuts (hade ju bara googlat på svenska utan något särskilt bra resultat) och att jag skulle passa i en Victoria Beckham-frisyr vilket jag tyckte lät helt ok trots att jag egentligen har funderat på en kortare frisyr än så.
Well...ska boka tid hos honom för denna frisyr till att börja med, kan ju alltid klippa av mer sen....
Åh vad sköööööönt med mindre hår!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

hoppas klippningen blir bra sen ;P

2008-04-03 @ 20:40:25
URL: http://www.rockinroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0