Kär i Divinechoklad =)

Har nyss ätit Sushi och en clementin och känner mig relativt nyttig just nu...
På väg till Moonsun förut var det andra bullar där emot, stora stora chokladkakan damp fort ner i min monstermun....
På tal om choklad ,eftersom jag var inne en sväng på Emmaus som säljer en del ekologisk/rättvisemärkt choklad av olika sorter och märken...
De har en chokladsort som heter Divine och som är lika mycket godis för ögat som för munnen...
Så fina förpackningar att jag blir kär varje gång jag ser dem =)
speciellt den med lila, men den är finare i verkligheten än på bilden garanterat......



image27

image28









Kommentarer
Postat av: Natalie B

Svar: nej d gör jag inte, men känner en som gör.

2008-04-17 @ 19:46:10
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag åt "lyckopiller" (Citaloprom, Remeron-S och till slut Zoloft) i ungefär 1,5 år och jag gick i terapi i ungefär ett år. Jag vet inte vad det var för terapisort, jag bryr mig faktiskt inte för det funkade. :D Jag var nere i en djup djup depression och klarade inte av att komma upp. Jag brukar kunna hantera det själv, men den där gången var det helt kört.

Det var slitigt att ta mig tillbaka till livet igen, och på köpet förlorade jag jobbet. Och några månader efter jag var friskförklarad rasade mitt äktenskap. Ha ha ha, underbart! Men jag klarade mig faktiskt genom allt det där, för visst blev jag ledsen, förkrossad och nere men jag blev inte deprimerad. Jag har hittat min själ på något sätt. Hittat hem i mig själv.

2008-04-17 @ 21:34:02
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0