Kaotisk dag

Ett ställe i Norge ; )
image146

I dag har det varit en sådan där riktigt kaotisk helvetesdag
som utlöses av såå lite som det gör ibland för mig.
Eller ja, lite var det ju egentligen inte...
Har inte riktigt lust att gå in på detaljer eftersom det kan bli lite för personligt och missuppffatas.
Det gjorde i allafall att jag tappade tilltron på en psykkontakt totalt och gjorde att jag kände att jag inte skulle kunna ha någon kontakt med människan mer nånsin, väldigt svartvitt tänkande helt klart...
Tyvärr inget ovanligt för min del.
Har varit riktigt förbannad, ledsen och full med en massa katastroftankar/känslor inför framtiden.

Sedan ringde faktiskt psykkontakten upp mig sent i eftermiddag och hade fixat till det som var åt helvete i från början.......så allt löste sig förvånansvärt nog i allafall  = )

Även om min hjärna har lugnat ner sig i från högvarvet jag har varit uppe i så sitter det hur mycket spänningar och ondheter kvar i kroppen fortfarande....kroppen hinner ju inte med liksom...

Nu ska jag peela ansiktet med Jojobakornen jag köpte i går, berättar hur det gick i morgon!

God natt på er!






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhå, svart/vitt tänkande, mmmm... Jag blir så ARG på mig själv när jag funkar så! Och jag fattade aldrig varför jag var så heller, förrän jag ramlade ned i hellhole och hamnade på utredning. Solklar borderline (förutom att jag dessutom är manodepressiv). Jag associerade bordeline med att skära sig, typ, men tydligen räknas alla osynliga sår på insidan också. Nåväl, när jag förstod vad som var fel bearbetade jag det i terapin och nu är jag faktiskt mycket bättre. Det är bara ibland jag ramlar in i gamla hjulspår och blir svart/vit numera, och oftast kan jag göra något åt det. Tänk om jag vetat det här tidigare? Då hade jag kanske sluppit skaffa nya vänner hela tiden. ;) Eller jobb.

Jag väntar med spänning på rapporten från peelingen!

2008-04-19 @ 00:12:10
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0