Bloggpause

Headache, ont i ena ögat och ett ansikte som kokar av hetta har jag nu....mår rätt urk minst sagt  = (
I morgon ska jag resa bort, åka trettio mil med buss till staden jag är uppväxt i och hälsa på min far, även morsan och styvfarsan blir det givetvis, men mest farsan eftersom jag bor hos honom som vanligt.
Ja, miljöombyte behöver jag och skulle behöva betydligt oftare även till andra platser......blir inte så av både ekonomiska som andra problematiska skäl tyvärr...
Nä, behöver egentligen packa i hop det sista jag ska ha med mig nu eftersom jag inte hinner det i morgon när jag ska till terapeuten och yogan innan jag åker....
Well well.....
Det är mycket jag skulle behöva....
Behöver ett par nya skor till exempel, ett par sköna gåvänliga och snygga som inte kostar mycket tack!
Var finns det?
Om man dömmer mig efter skorna blir det nog inte särskilt roligt för mig, jag går nämligen och skräpar i mina skor tills de nästan faller sönder av sig själva.....ehehehe......
Man säger ju att man dömer folk efter skorna, vad är jag då för en människa?!?

Hur som helst kommer det inte att bli något bloggande för min del förrän nästa vecka när jag är tillbaka i huvudstaden, min dator och bredbandet eftersom min farsas dator är så seeeeg att den är värdelös, dessutom har han bara telefonmodem.......

Så är det!

Sköt om er om er!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha det så bra därborta. :)

2008-04-24 @ 10:34:19
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0