Vill ha en pausknapp ju!

Usch och fy och usch!

Nu har jag verkligen mått bottenskitdåligt i flera dagar *suck*
Så där att hela känslan i både kropp och själ är väldigt TUNG!
Så där att jag verkligen inte står ut, helst skulle jag vilja trycka på pausknappen och bara sova djupt i flera dagar ,(varför föds vi inte med en inbyggd pausknapp för?!? Det skulle ju vara genialiskt, minska en massa missbruk och sådant som folk tar till för att stå ut med sina liv)
sedan skulle jag vakna upp full av positiv energi och lust.
Eftersom jag nu inte har haft turen att födas med en pausknapp eller inbyggd ångestdämpare, så har jag nu i stället mat och godismissbrukat i flera dagar non-stop typ (mest godis)
I just hate it so much!
Hatar ju bara mig själv för att jag håller på så här, trampar ner mig själv ännu mer liksom.
Samtidigt känns det ju som om det är det enda jag kan ta till när jag mår så här.
Jag har fått en del övningar och sådant av både min terapeut och sjukgymnast som jag BORDE ta till, men jag både glömmer och tänker att "det inte är någon idé för det kommer inte att funka ändå" när jag väl kommer i håg.

Dumma dumma jag!

Nyss har jag i allafall ätit mat, helt ok och god mat......mycket bättre än gårdagens massa godis, Lussebullar, mackor och glass.

Nu hoppas jag att jag lyckas vända allt åt ett mycket bättre håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0