Vad vill DU att jag ska skriva om???


Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag vill att min att min blogg ska se ut, bara att den inte ska vara allt för personlig på det sättet att folk som känner till mig ska kunna fatta att det är jag som har bloggen.
Jag kan å´andra sidan tänka mig att vara så pass personlig att jag avslöjar vem jag är med bilder och så, men kommer i så fall inte att vara särskilt utelämnande i övrigt.

Vilket tycker du läsare är den bästa ide´n?

Planen är i allafall att jag ska få ut något positivt av den här bloggen på det kreativa planet, för jag är och har alltid varit en kreativ konstnärssjäl även om jag inte har kunnat vara särskilt aktiv i det de senaste åren eftersom jag ramlade ner i ett djupt svart hål för flera år.
Det svarta hålet är inte fullt lika svart längre, delvis på grund av antideppressiv medicinering vill jag tro och hoppas, men jag vet ju inte?!?
Kanske skulle allt vara lika kolsvart om jag slutade med medicinen helt nu?
Hur som helst, jag vill och kommer att ta tag mycket mera i min konstnärsådra framöver och på den här bloggen även visa lite av mina alster.

Nu ska jag dricka lite grönt the och kolla vidare på Idol! (nej, jag är inte så hälsosam som jag låter, åt en massa chokladglass och annat innan ;)

Ha en bra fortsatt Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0