Toppform

Snart börjar en ny omgång av programmet Toppform igen =)
Om fem sekunder eller så.....
Jag hoppas hoppas veeeeerkligen att det ska kunna inspirera mig och ge mig en spark i arslet att få mig att leva hälsosammare än vad jag gör nu.
Den här dagen har varit en riktigt usel dag i matväg måste jag säga.
Ingen riktig luch, en massa choklad i stället o.sv.....
Jag vet ju tyvärr var felet ligger, det är absolut inte bara matvanorna det handlar om.
Det är ju känslorna jag äter med och inte vet hur jag ska handskas med på ett vettigt sätt.
I spiration och sådant behöver jag ju ändå, goda och nyttiga matrecept behöver jag definitivt.
Som det är nu och har varit länge, så käkar jag mest väldigt trist mat....inte roligt alls.
Jag tar hemskt gärna emot nya Vegorecept om du har något!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0