Godaste rawchokladen!

Hello!
 Mycket teknikstrul med datorn m.m. här, men tänkte i alla fall  tipsa om sjukt smarriga chokladknappar av 70%-ig raw choklad som jag nyligen beställde i från Recomarket/Rawfoodshop.se som jag brukar beställa ett gäng produkter i från då och då eftersom de alltid kör med en massa varor i bra kvalite´ med ända upp till 50 % rabatt.
 
Innehåll:
Kakaobönor, oraffinerat rörsocker, kakaosmör.
 
Den enklaste ingrediensförteckningen jag har träffat på gällande raw choklad, men också den godaste jag har ätit så! :)
Hade ju gärna fått vara helt utan socker och god, men ja tyvärr är det nog svårt att komma undan....
Varning för överätning! 
♥Önskar er en trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0