Halva priset på omtyckt Ekologisk mascara från Une...

Erbjudande på Åhle´ns just nu!

UNEs första ekologiska mascara ger en ny dimension till naturlig make-up. En kraftfull och hållfast volymmascara i en ekologisk formula, 100% naturligt ursprung och certifierad av Ecocert. Borstens strån separerar fransarna och de korta stråna hjälper till att fånga upp alla fransar. Mascaran ger 14 gånger mer volym och är longlasting upp till 16 timmar. Skonsam för dina fransar, håller dem mjuka och är enkel att tvätta bort. Finns i svart och brun. 

 

88:- (175:-)
Erbjudande gäller 25/9-28/9 (Endast tills på Söndag alltså!)

 

För många ekobloggare är den här mascaran en favorit, Hanna på Naturligt snygg listade den som en favorit för 2012 , tyvärr blev den ingen favorit för mig av den dumma anledningen att den sved i mina känsliga ögon som så mycket annat också tyvärr gör :(

Resultatet av mascaran var jag där emot nöjd med, så hade det inte varit för svedan hade jag garanterat köpt den igen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0