Nytt för känslig hy från Estelle & Thild

 
Var på Åhlen´s i dag och fick av en slump syn på nya produkter i från svenska Ekohudmärket Estelle & Thild.
Deras oparfymerade serie för känslig hy har både fått ett nytt utseende och ett förnyat innehåll och heter nu mera Bio calm.
Trevligt!
Har inte hört något om detta, så jag har ingen aning om när detta skedde?!?
Ser i allafall fram emot att testa dagkrämen som jag fick med mig ett litet prov på hem :)
Hoppas verkligen att den ska fungera mycket bättre än innan de gjorde om krämen, den var tjockare då och fungerade inte alls för min hy som fick större porer av den, upplevde den också som om den täppte till en aning och inte riktigt gick in i huden så bra....
 
Kolla in produkterna här
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0