Nyfiken på....

Sist jag besökte Skanstulls hälsokost drogs ögonen till den här rengöringsmjölken av märket Natuderm av den anledningen att den kostade ynka 65kr! 
Kollade sedan ingredienserna och tyckte även att den såg helt ok ut och utan tensider av något slag precis som jag vill ha det! :)
Så, kanske får den här följa med mig hem nästa gång jag är där...
Någon som testat den?
 
Produktinfo

Natuderm Rengöringsmjölk är en mild make- up borttagare som med sin krämiga emulsion tar bort make- up och smutspartiklar utan att irritera eller torka ut huden.

Användning:
Applicera en liten mängd på huden med cirkulerande rörelser och skölj av noggrant med ljummet vatten. Används morgon och kväll. Följ upp med för din hudtyp lämpligt ansiktsvatten och återfuktare.

Ingredienser
Aqua (Water), Helianthus Annuus Seed (Sunflower) Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopherol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Hammamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract*, Ginko Biloba Leaf Extract*
* Organically grown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0